D segmentinde yer alan önceki neslinden daha uzun olan yeni Honda CR-V e:HEV, 2.0 lt motorundan dolayı fiyatı yüksek kalınca kendisini E segmentinde konumlandırdı. Ülkemizdeki 3.000.000 TL’lik fiyatından dolayı Türkiye’de yıllık 750 adet satış hedefi koydular.
En son 1997 yılında yenilenen ve 2001 yılına kadar üretilen Honda Prelude modeli, Tokyo Otomobil Fuarı’nda tekrar ortaya çıkarak Honda severleri heyecanlandırdı. Integra’dan sonra Prelude’un da geri gelmesi Honda’nın “özüne” döndüğünün göstergesi mi acaba?
ZR-V modelinin Türkiye’de satışa sunulmasıyla birlikte Honda’nın SUV segmentindeki oyuncu sayısı 3'e çıktı. Ancak ZR-V’nin hangi segmentte olduğu konusunda kafalar biraz karışık! Boyut olarak HR-V ve CR-V'nin arasında ama fiyatı CR-V'den yüksek!